nagrywarki i plyty philipsa

Autor: Kuba Natorski (pimposh_at_beta.cku.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 11:18:07 MET

kuza twarz, mam problem. jakis czas temu kupilem sobie CD-Ra mianowicie
Philipsa, Cd-3610. chodzilo toto bezawaryjnie przez okolo 8 miesiecy.
niedawno przezucilem sie na plyty philipsa (te jasno zielone, seledynkowe)
i zauwazylem brzydka zecz. o ile wczesniej nagrywalem plytach firm:
DYSAN/VERBATIM/RICOCH/YAMAHA/TDK/BASF i innych mniej lub bardziej
dziwnicyh, od kad zaczelem uzywac philipsow zaczelo sie wsio sypac.
mianowicie, zaraz przed startem nagrywania, dosc czesto otrzymuje
komunikat POWER CALIBRATION ERROR, ale za ktoryms razem idzie dalej, o
tyle na innych plyttyach niz philips (ewentualnie na tych drozszych
zlotych philipsach) nie moge nagrywac, chodz wytestowalem wszistkie chyba
mozliwe do kupienia plyty. nagrywarka nie ma gwarancji, wiec mam bol. na
tym jednak nie koniec. uzywam t esz drugiej nagrywarki, mianowicie MITSUMI
CR-2601T czy jakos tak, pod atapi, i podobnie, przez 3 miechy bylo wsio
ok, ale jak nagralem 5 philipsow, to od tego czasu na innych plytach
nagrac nie moge, a nawet proba wlozenia czystej plyty do napedu czesto
koncz sie zwisem... czy ma ktos podobny probelm ?