Re: TX a 64 mb ram

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 19:36:07 MET

>Dostalem za friko pamieci 2x32 mb.
>W kompie mam juz 2x32 na plycie
>asus tx97. I teraz pytanie czy
>wkladac te dodatkowe 64 mb, czy nie?
>
>Pamietam, ze na liscie swego czasu
>odradzano wkladanie powyzej 64 na tx,
>ale wowczas padaly pytania "czy dokupic"
>a ja juz mam i sie "walaja" bezuzyteczne.
>Wiec jak, komp przyspieszy troche po wsadzeniu
>tych dodatkowych pamieci czy zwolni??

To może tak. Włożysz to zobaczysz, co Ci szkodzi?
A jak już się na to zdecydujesz, to zrób jakieś testy i daj koniecznie
wyniki na priva!!!
Będę szalenie wdzięczny (najlepiej trzy testy: 64, 92 i 128MB)!
Na wstępie proponuję Quake'a (chyba nie powinno być różnicy, ale...), a
potem coś pod Windowsa.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>