Heeelp!... zniknely mi polskie fonty.

Autor: jack_al_at_friko4.onet.pl
Data: Fri 27 Mar 1998 - 21:33:37 MET

Mam problem z fontami Times New Roman CE i Arial CE. Zainstalowalem niedawno
Office 97 (do tej pory uzywalem 95, bo 97 uparcie padal przy probie
instalacji - "wyleczylo" go ponowne zainstalowanie kontrolek Active-X... to
pewnie kolejna tajemnica Billa G. :) )

W kazdym razie po instalacji zniknely czcionki Times New Roman CE i Arial CE!
Probowalem je odzyskac, instalujac czcionki od nowa, grzebiac w "font
substitutes" WIN.INI, a wreszcie sciagajac i instalujac czcionki CETIMES i
kompanie. Te ostatnie zalatwily problem Times New Roman CE, ale Arial CE mam
tylko w postaci pogrubionej - normalnej nie ma. Nie mam juz pojecia, jak
naprawic sytuacje (probowalem ostatnio odzyskiwania kopii rejestru sprzed
deinstalacji Office'a 95 i instalacji 97... tez nic).

Co robic? Jak do tego doszlo i jak to naprawic? Pomooooooocy, dobrzy
ludzie!!! :)

Jacek Konicki
jack_al_at_friko4.onet.pl