Re: Spin timeout

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_patrz.adres.w.moim.podpisie)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 14:04:26 MET

abe_at_ikp.pl (Przemyslaw Popielarski) napisał:
> From: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com <zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com>
> czasie
> trwa
> Mam ten sam problem z Samsungiem 2431. Tez skurczybyk sie za szybko wylacza.
> na grupe please, na grupe...

   Miałem taki sam problem z nowo zakupionym twardym dyskiem (niezależnie
od ustawień w BIOS-ie/Windzie95 wyłączał się po kwadransie). W Windzie 95
pomógł program ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/simtelnet/dos/sleep_cos_tam.zip
(nie pamiętam dokładnej nazwy). W Linux-ie natomiast jest standardowo program
o nazwie hdparm. Chodzi o to, by wysłać do dysku komendę zmieniającą czas,
po jakim dysk wyłącza silnik.

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student IV roku informatyki UW       o   ___    | żeby jakoś nie było.''