dziwne (tzn. normalne) rzeczy w w95

Autor: Piotr Kwietko-Bebnowski (pkb_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 15:46:15 MET

witam
mam pewien problem ze sprzetem.jak uruchamiam w w95 jakas gierke
(obojetnie jaka) i tak sobie gram to w pewnym momencie momentalnie
wychodzi mi z gierki,zadnego szemrania twardziela,nic po prostu
siup i jestem w w95,gierka skonczona.czy moze to byc wina np.
plyty glownej,karty graficznej,w95?nie wiem co sie dzieje a specem
od sprzetu nie jestem niestety.nazwy plyty chwilowo nie pamietam,
jakby byla potrzebna do analizy to chetnie podam :).z gory dzieki
za wszelkie wyjasnienia.

pepe

mailto:pkb_at_bg.ubiv.gda.pl