Re: jeden obraz na kilku komputerach

Autor: dziadek (mf_at_webexpress.idc.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 21:03:42 MET

Ja widze jedno rozwiazanie , karta graficzna przeznaczona na dwa ( lub
wiecej ) monitorów rozgaleziacze nie pomoga
z takimi rozwiazaniami jak ty jeszcze sie nie spotkalem ;=))))
________
Michał Fik michalf_at_ceti.com.pl http://www.ceti.com.pl/~michalf/
mf_at_webexpress.idc.com.pl http://www.webexpress.idc.com.pl
                 DARMOWY MAGAZYN INTERNETOWY