Nadruki na koszulkah

Autor: Lonely Software (lonely_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 21:44:02 MET

Cze !
Pytanie moze nie na ta grupe, ale nie wiem gdzie wyslac (pl.rec.ubrania
?? :)). Otoz chcialbym zrobic sobie kilka koszulek z nadrukami
wykonanych przeze mnie grafik (mam w plikach jpg). Znam pewna firme,
ktora drukuje na koszulkach zdjecia - ale jpg wydrukowany na plujce
kolorowej jest miernej jakosci. Firma nie wydrukuje zdjecia z dyskietki,
bo rozmawialem i robia to w inny sposob (bez komputera). Do kolorowej
laserowki nie mam dostepu. Moze ktos wie, co mam robic ? A moze ktos ma
kolorowego lasera - przeslalbym zdjecia i za drobna oplata dostal
kolorowy wydruk... czekam na propozycje.

XYZ