Re: Kiepskie zasilacze a praca CD-ROM-u

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 12:34:49 MET

At 10:07 98-03-27 +0100, you wrote:
>Czesc,
>
>dorzuce swoje 3 grosze. Po zainstalowaniu nowego CDROMU(24x) siadal mi HD
>przy czytaniu z CD. Przelozylem kabelki zasilajace (+5,+12V) tak, zeby HD i
>CD byly na innych kablach (sa dwa tego typu). Problem zniknal. Co ciekawsze,
>oba kabelki (+5,+12) sa w zasilaczu zwarte, wiec nie ma roznicy

  druty sa we wtyczkach zaciskane wiec jak jest slaby styk
  to i spadek napiecia wystapi przy obciazeniu.

  A wtyczka a wlasciwie jej dziurka jest niby z blachy
  sprezynujacaj ale ... jak slabo sie styka to znowu
  moga wystapic spadki napiec na styku.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============