Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 11:50:33 MET

On 27 Mar 1998 00:39:49 GMT, sp5sjt_at_friko.onet.pl wrote:
>Obawiam sie, ze Windowsyf bedzie wymagac skomplikowanej operacji, zeby
>zniechecic Winde do "samowolnego" ustawiania modemu.
Moze projektanci systemu naczytali sie reklamowek tpsa o wspanialych
cyfrowych centralach ktore w Polsce stawia i doszli do wniosku ze
glosniczek zewnetrzny nie jest potrzebny bo sie modemu za kazdym razem
bezproblemowo lacza...
>Mimo wszystko jestem za tym, ze to nie wina modemu, bo nie pamietam juz
>(skleroza nie boli...), ale chyba pisales, ze rozne modemy podlaczales.
>Mozna modem sprawdzic u kogos, u kogo jest dobrze, jesli tylko ruszy, to
>powinien zagrac.
Ja u siebie zainstalowalem Zoomv34i 33600 i wszystko jest ok,
sprawdzilem wyjmujac ten i wkladajac Zoomv34i 28800 i w glosniku nic
nie slyszalem (jako standard modem jest oczywiscie ok).

futszak