Re: WINNUKE, TEARDROP I NIUK ?????

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 11:42:24 MET

:>tak btw. to akurat zle trafiles i uderzyles w niewlasciwa osobe. moglbys
:>sprawdzic _kto_ napisal list zanim w ten sposob odpowiesz. nazywania
:>cwaniaka "kretynem i lamerem" raczej niewielu osobom przystoi, bo
:>naprawde w szanownym pl niewiele jest osob posiadajacych tak rozlegla
:>wiedze o komputerach... wiecej dystansu i spokoju proponuje.

Dzieki Karpiu :)

: Nie nazywałem tak nikogo KONKRETNEGO. Czytaj uważnie.
: Poza tym choćby nie wiem jakim fachowcem od komputerów i linuxa był ów człowiek
: nie upoważnia go to do obrzucania błotem użytkowników innych sytemów. Linux ma
: swoje zalety a Windows swoje. Linux np. stabilność, bezpieczeństwo i cenę a
: Wingroza: nowe gry i trywialność instalacji.

1. Co do obrzucania blotem to tylko cytowalem kolege ktory pierwszy
   obrzucal blotem innych.

2. Latwa instalacja ??
   Polecam wlozyc karte grafiki STB Nitro 3D i ustawic wiecej niz 16 kolorow.
   Bez driverow z Inetu to sie okazalo niewykonalne :(

: A udowadnianie wyższości Linuxa nad Win95 przy pomocy złośliwego podsyłania
: różnych wrednych niuków itp też świadczy nienajlepiej o kimś, kto ot robi.

1. Nie pisalem ze to robie wiec sio ode mnie.
2. Wysylanie jest tylko wysylaniem, system, ops nakladka na system tak
   dobra jak Windows powinna miec chyba w:
   Start -> Panel Sterowania -> Siec
   miec zakladke: WinNuke
   A tam:

   Czy chcesz zeby 'system windows' padal po otrzymaniu winnuka ? [X]
   Czy chcesz wiedziec kto wyslal pakiecik ? [ ]
   Czy chcesz wyslac zazalenia na nadawce na pl.pecet ? [X]
   Czy chcesz zeby wyciskacz lez zawieszal wszystko ? [X]
   Czy chcesz zeby wyciskacz lez napotykal kretynski wyjatek
            w module MS_WYJATKI.DLL ? [X]

    itd...

   Chetni i pomyslowi moga dopisywac ciag dalszy :))

--
 Slawomir Sidor