Re: Ramdysk pod Win'95

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 03:36:52 MET

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<890885880_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
>Hello Hitower!
Ano hello!

>A jaki sens tego ? Jesli pamiec moze byc wykorzystana "naturalnie", to po
co
>_swap na RAM_, (ktory jeszcze bedzie spowolniony zapisem utrzymanym w
konwencji
>emulacji filesystemu DOS/FAT ?). Jam masz (za)duzo RAM'u to wylacz swapa i
>tyle...

Za duzo to ja ramu nie mam, tego nigdy za wiele ;)
Juz pisalem, ze IE bez swapu nie ruszy. A tak poza tym
to ja lubie czasem robic eksperymenty. Nie mowilem, ze
czesto cos psuje, zeby potem naprawiac? No to mowie.
Tak samo ma sie rzecz z rozmaitym wydziwianiem przy
kompie.
Skoro wylaczyc swapa nie moge, to planowalem go dac
na ramdysku, ale tylko dla testu. Kto mowi, ze tak chce
miec forever? ;)
Anyway.. i tak szklarnia go nie widzi..

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower