Re: Ramdysk pod Win'95

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 09:30:25 MET

At 23:45 03-26-98 +0100, you wrote:

>Widze, ze nie dostane odpowiedzi pozbawionej sarkazmu ;)
>Bylem po prostu ciekaw, czy jest to mozliwe.. jesli tak,
>to pozwol mi samemu dojsc do wniosku czy jest to oplacalne.
>
>Proponuje EOT,
>nie dosc ze nieta grupa, to jeszcze brak sensownych odpowiedzi.

  To nie zrozumiales, jak ci tlumazcyli, ze jak chcesz
  w pamieci RAM emulowac SwapFile to lepszy efekt uzyskasz
  po prostu wylaczajac pamiec wirtualna ?

  Nie sledzisz odpowiedzi na swoje pytanie ????

  Chyba nastepnym razem nikt ci nie bedzie odpowiadal
  skoro olewasz dobra wole swoich korespondentow.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~