Re: Tx pro - over the top Pilne!

Autor: eL RADARo (jarekz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 23:24:56 MET

Dnia Tue, 24 Mar 1998 15:07:28 +0100, towarzysz "krzychu"
<krzyrem_at_kki.net.pl> napisał co następuje :

>Zamierzam kupic. Jakie macie doswiadczenia z ta plyta? Mam Matrox Mistique
>4MB 170Mhz, wew. Zooma 34Iplus. Z dyskiem Seagate 31276A ten chipset nie
>dziala. Codzi prawdopodobnie o napiecie 3.3V - czyli to samo co z
>intelowskim TX. Doszly mnie sluchy o jakis problemach tego chipsetu z
>Mistique? Prosze o szybka odpowiedz.

Jesli chodzi Ci konkretnie o płytę firmy Over Top to ja mam taką i
Mistique. Nie gryzą się, ale ja mam na zwykłym TX. Kumpel ma na TXPRO
i raczej też nie nażeka. Jeśli chodzi o napięcie na procku to można
zejść do 2.8V . Ale jeśli chcesz kupić to w warszawskiej firmie MK
KOMPUTER to lepiej uważaj. Ja kupowałem u nich - wymieniali 2 razy,
kumpel od TXPRO też raz wymieniał, a ostatnio inny kumpel jeździł do
nich 4 razy !!! z DIMMem 64MB który podszywał się pod 32MB !