Re: Zasilanie ZIPA

Autor: Waldemar Oczko (oczko21_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 21:05:25 MET

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<890788843_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
>Hello Waldemar!
>
>17 Mar 98 23:12, Waldemar Oczko -> do All:

>5V mozesz wyciagnac z gameportu.
>Nie radze tego jednak robic. Brak tam jakichkolwiek zabezpieczen chocby
>przeciwzwarciowych. Sciezki nie sa przystosowane do przeplywu znacznych
obciazen
>i moga ulec przepaleniu.

Właśnie tak samo myślałem 800 mA to jednak sporo.
Gdybym miał gameport nie na płycie głównej, tylko taniej IO to może bym
zaryzykował.

Dzięki za odpowiedź - chociaż masz refleks :)))

Swoją drogą będę miał niebawem zipka wewn. - a do klienta i tak muszę targać
zasilacz, bo nie będę mu rozbebeszał kompa.

Niezmiennie Pozdrawiam
     Waldek Oczko
woczko_at_free.polbox.pl