Re: Com.Get.Base - co to za cholera?

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 15:26:17 MET

Adam Radlicz wrote:
> Czy ktos moze mnie objasnic co to za wirus (?) ten Com.Get.Base(b5)?
> Mks z lutego i marca wykrywa go, ale nie opisuje. W dodatku skacze to
> sobie po plikach (raz jest, raz nie ma).

przy watpliwosciach co do mks_vir'a
skontaktuj sie z wirus_at_mks.com.pl

to nie wirus, lecz ciag rozkazow czesto wystepujacych w wirusach
czasami zwykle programy tez go 'maja', np. diskdupe, lantastic

jesli tych komunikatow masz bardzo duzo w *roznych* plikach,
to mozesz miec wirusa
jesli jest to 2...5 plikow, to jest falszywy alarm

a propo, sciagnij sobie nowszego mks_demo z www :)))

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl
http://www.mks.com.pl