Plyta ATX - problemik, obsluga - pytanie

Autor: MarcinG (galkowsk_at_bud.pcz.czest.plUM)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 15:18:04 MET

Czesc!

Mam plyte ATX-owa. I czasem zdarza sie taka smieszna rzecz...

Otoz, gdy PeCet jest w stanie totalnego spoczynku (OFF, ale nie tym
tylnym wylacznikiem pradu) to gdy zabraknie pradu chocby na chwile, to
gdy juz go wlacza, to PeCet... odpala sie, jakbym go wlaczyl
PWR-BUTTON-em. Denerwuje mnie to i niepokoi. W BIOS-ie opcje ew.
wlaczenia PeCeta mam WYLACZONE. Moze wiecie jak sobie z tym poradzic?

Inna sprawa, ale juz z innej beczki - moze ktos z Was ma jakis programik
do wylaczania komputera ATX? Przydalby mi sie, bo chcialbym wylaczyc
komputer z BAT-a, a nie moge.

UWAGA!: Prosilbym w miare mozliwosci o odpowiedz na mail (bez -UM na
koncu - ...czest.pl)

Z gory dzieki. :)))

Marcin

--
- Marcin Galkowski                           -
-     +++ "Try - life is too short" +++      -