Re: riva 128 agp i Asus P2L97

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 12:59:35 MET

Andrzej Karpinski napisał(a) w wiadomości: ...
>owszem, wystarczy zmienic kolejnosc na:
>1.
>4.
>3.
>2.
>i faktycznie bedzie ok ;)
moze byc ew.
1.
4.
2.
3.
dla standardowych chipsetow (brak doswiadczen w tym temacie).
instalacja dx5 na koncu moze spowodowac wymiane driverow do karty
na wlasne (przynajmniej tak bylo we wczesniejszych wersjach dx), dx'owe.
do mojej plyty (VIA VP3) potrzebne sa specjalne drivery do agp (VIAGART.VXD)
i dlatego musza byc na koncu (karta graficzna ma swoje .VXD).
piszac "drivery do plyty" mialem na mysli drivery do agp.
drivery sterownikow dysku oczywiscie moga byc instalowane w dowolnym
momencie (nie ma to zwiazku z agp).

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |