Odp: et6000 i refresh

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Thu 26 Mar 1998 - 10:54:00 MET

No wlasnie tak nie powinno byc.
Jesli masz OSR2, to tam powinno pojawic sie oprocz ww. pozycji takze kokretne
czestotliwosci odswiezania (ja tak mialem).
Ale... zalezy to takze od typu ustawionego monitora. Moze masz np. standardowy 800/600 ?
Wtedy nie ma wielkiego wyboru i moze tak byc, ze tylko dwie rzeczy sa dostepne.
Ustawienia domyslne oznaczaja w praktyce najnizsza dostepna czest. odsw.
a optymalne - maksimum z dwoch wartosci: max. czest. odswiezania karty przy
tej rozdzielczosci i max. czest. odswiezania wybranego monitora przy tej
rozdzielczosci.
Sprobuj zmienic typ monitora na np. SuperVGa 1280/1024 i zobaczyc co bedzie.
Tak czy inaczej, moja karta nie pozwala na mniej niz 60Hz przy 800/600.
Zarowno w DOS (programik vmode) jak i w Win95.

Zbyszek Klos