Jak dziala mysz

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 23:53:08 MET

Hello Michal!

23 Mar 98 10:00, Michal Korzybski -> do All:

 MK> Pytanie jest powazne. Wiem dobrze, ze tam jest
 MK> cos w rodzaju fotokomorki i kolka z dziurkami,
 MK> ktore robi za _przerywacz_.
 MK> Niestety nie udalo mi sie zauwazyc jakiejkolwiek
 MK> roznicy miedzy jazda w gore a w dol. Kolko sie
 MK> kreci, sygnaly leca.. i co z tego?
 MK> Skad informacja, ze kolko kreci sie w prawo (lewo)?

Stad, ze kazdy uklad optyczny jest podwojny (LED i fotoelementy albo sa
podwojne [3-pinowe], albo wystepuja _parami_). Sygnaly ROZNICOWE daja informacje
o kierunku.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64 i
UUEncode.