Re: Przeprosiny

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Wed 25 Mar 1998 - 15:54:00 MET

Tutaj (w pracy) mam SunOS 5.5.1 + Netscape, tyle, ze nie uzywam Netszkapy
(i Outlook tez odpadnie) do czytania newsow, bo moja firma ma (niestety)
intranet oddzielony od cywilizowanego swiata firewallem i zadne serwery
NNTP nie sa dostepne.
Moge wiec uzywac Netszkapy tylko do czytania poczty.
Ale, zeby nie robic balaganu, to poczta z PECET'a przychodzi na moje konto
ale nie na stacji roboczej lecz na zdalnej maszynie w USA.
Tam moge czytac i pisac do PECET'a tylko poprzez archaiki w stylu mail, mailx, post...
Ostatnio robie proby instalacji PINE'a na tej maszynie.
Powinno byc znacznie wygodniej.
Najbardziej lubie mailtool'a z OpenWindows ale tego nie da sie uruchomic
ze zdalnej maszyny...
Myslalem tez o tym, zeby uzywac Netscape na lokalnej maszynie (stacji roboczej)
i uzywac automatycznego sortowania listy przychodzacej (nie wiem czy dziala
w Netszkapie pod SunOS), ale problem w tym, ze niektore rzeczy w Messengerze
(uzywam dokladnie mowiac Communicatora 4.03) sa wyswietlane b. mala czcionka.
Kazda proba uzywania Messengera do obslugi konczy sie moim totalnym w... po
paru dniach i wracam do mailtool'a.
Sam tekst poczty jest OK ale naglowki poczty sa chyba wyswietlane czcionka
5 pkt. (przy rozdzielczosci ekranu 1192/cos tam i monitorze 17" nic nie widac)
Moze ktos uzywa Communicatora 4.03 (i wczesniejszych) na SunOS pod OpenWindows
i wie jak to poprawic (wiem, nie ta grupa....) ?
To na razie.

Zbyszek Klos