Re: ~ tylda i problemy z nia zwiazane.

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 11:10:23 MET

andy wrote:

> Na niektorych komputerach z wingroza95 tylda nie pojawia sie od razu,
> lecz dopiero po ponownym nacisnieciu klawisza tyldy (tyle, ze wtedy
> wyskakuja dwie tyldy - ta niewiedoczna wowczas tez sie ujawnia) lub
> jakiejkolwiek innego alfanumerycznego.
> Dlaczego tak jest i jak sie tego problemu pozbyc.

Nie na niektorych a na wszystkich z ustawieniem klawiatury "Polish
(Programmers)" - czy jak to tak jest po naszemu. Tzn. nie jest to losowe.
Nacisniecie ~s to po prostu ś itd, czyli jest to jeszcze jeden sposob na
wprowadzanie polsich znakow. Dlatego ~p w adresie mojej strony WWW (patrz
podpis) dziala bez klopotu, ~a czy ~z nie.

Co zrobic? Oprocz czasowej zmiany Pl na np. En (na dole w pasku zadan)
chyba nic sie nie da zrobic.

Pozdrawiam

JP.

--