Re: Krecenie 233MMX

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 10:07:29 MET

Bartek (synchro_at_kki.net.pl) wrote:
: Mam P233MMX i plyte AsusTX97.
: Do ilu moge bezpiecznie podkrecic procka?
:
Mi udalo sie ustawic na 266 (3.5x75) i na 250 (3x83) chodzil spokojnie
przez caly dzien temperatura wzrosla o jkies 3 stopnie na 290 mi sie nie
udalo powinna plyta wypisac 290 a wypisala 266 i zawiesil sie po starcie z
twardego, tutaj chyba jest wina biosu moze nowszy sie ze mozna ustawic
wiecej :-))

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca