Re: Poczta po polsku dla NetWare

Autor: Adam Gregrowicz (adamgr_at_sgk.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 03:03:51 MET

"Grzegorz" <usun_to.geo_at_kki.net.pl> wrote:

>Właśnie kończymy tworzenie prostego (w obsłudze) lecz bardzo
>efektywnego pakietu pocztowego dla sieci NetWare. Programy dla
>każdego systemu (DOS, Win 3.x/95/NT) dla każdego klienta
>sieciowego (Novell, MS) dla każdego pracownika (całkowicie po
>polsku).
>AdRem Mail ma wszystkie potrzebne do pracy funkcje a jest
>prosty w obsłudze i instalacji.

To ja sie dosc podstepnie zapytam:
A obsluguje TCP/IP (chodzi o prace w dosc sporej sieci
korporacyjnej)??? Pewnie nie... I zaznaczam, ze chodzi mi o TCP/IP bez
instalowania NWIP na serwerach.
Ale ogolnie czepiam sie z ciekawosci a nie ze zlosliwosci :)
I tak Linux jest de bezd! :)

Adam Gregrowicz
adamgr_at_sgk.com.pl