Re: Instalacja Norton Utilities v3.0 - a stabilnosc Windozy

Autor: Mariusz Pater (pamar_at_omega.bg)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 19:48:34 MET

komunikat, ze biblioteka compobj.dll zostala zamieniona na inna
U mnie sie stalo dokladnie to samo,ale pózniej nie moglem ruszyc windy i
musialem wszystko od poczatku - ale teraz sie nic nie wiesza!
>p.s.2 no oprocz tego powodu, ze zwalnia w widoczny sposob prace windows
A tu sie nie zgodze.Windows chodzi znacznie szybciej.Jakich programów
uzywasz,ze Ci cos zwalnia?A moze sam cos podkrecales?
      pamar_at_iname.com
!!!ludzie nie piszcie glupot!!!