Re: HP CD-Writter 7100+ wew. trouble

Autor: Jan Mirecki - Twaróg (mireckij_at_miriam.ee.pw.edu.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 01:06:27 MET

Ja mam jeszcze lepszy - ale z HP4020i
Nie jest w stanie odczytac zadnej plyty, ktora sama nagrala, stalo sie
to mniej wiecej po z upgradeowaniu firmware'u pare miesiecy temu.
Zaznaczam, ze znajomy, ktory ma ten sam typ zrobil upgrade firmware'u,
i u niego nic sie nie zmienilo. Rozbieralismy juz sprzeta kilka razy,
i on stwoerdzil, ze cos nie do konca identyczne sa te nagrywarki.
Nie wiem w ogole, co z tym zrobic.
Oczywiscie czyste plytki czyta bez wiekszych problemow. Tak samo
plytki zwykle. Chyba zaczne sie rozgladac za firmware'm wersja 1.13,
bo taka chyba mialem - taki napis jest na naklejce na Flash'u w
srodku.

                        Tak czy inaczej powodzenia
                        Jan Mirecki - Twarog