Nagrywanie :((((((((((((((((((((((((((((

Autor: BOLEK (S_hryma_at_adam.mp.pw.edu.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 13:46:06 MET

Awe
Co sie dzieje ???
Dzis rano bardzo sie zdziwilem !!!!!!!!!!
Nagrywam plytke konczy sie nagranie zamyka sesje pisze ze nagrana jest ok
Wkladam plytke do cd nie widzi nic wkladam do nagrywarki tez nic nie
widzi. Program twierdzi ze plytka jest blanc czyli czysta !!!!!!
pomimo tego ze widze ze jest wypalona !!!!!!!!!!!!!
Nie ma na niej nic !!!!!!!!
To ja na to ciekawe co sie stanie jak wypale ja jeszcze raz ????
Wypalam i mniej wiecej w polowie program sie zawiesil tzn tak jakbym
pauze wcisnal wszystko stoi nie nagrywa. Komputer nie wiesi a po
wcisnieciu magicznej kombinacji ctrl+alt+delete widze ze program
nagrywajacy dziala ponoc ok (nie ma napisu obok niego ze np nie odpowiada !!)
No coz zeby wydobyc plytke z nagrywarki reset i jeszcze raz odpalam
komputer. Widze ze jest wypalona juz 2 raz do polowy !!!
No coz znowu wsadza ja do nagrywarki wlanczam program nagrywajacy i co on
stwierdza ?????????
ze plytka jest zupelnie czysta !!!!!!!!!!!!!!!!!
No coz ja sprytny mis mysle sobie co sie stanie jak jeszcze raz ja bede
wypalal ?????/
No tym razem plytka w koncu sie zwalila po jakis 80Mb nagrywania.
A teraz pytanie :
Jak to mozliwe ze pierwsze 80MB bylo na tej plytce 3 razy wypalane ?????
Oczywiscie widac ze plytka byla 3 razy wypalana !!!!!!!!!!!!!!!
Od srodka do zewnatrz widac trzy rozne wypalenia !!!!!!!
I oto moje pytanie co to bylo ????
A dodama ze posiadam nagrywarke yamaha 400t z kontrolerem NCR810
i nagrywalem z dysku atapi.

PS
Nie chce mi sie wiezyc ze wypalalem 3 razy te sama plytke !!!!!!

awe
Czekam na podpowiedzi co to bylo ???