Re: et6000 i refresh

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 09:29:02 MET

>Jesli nie masz OSR2 to faktycznie cienko. Pewnie ustawia Ci sie domysla czestotliwosc odswiezania czyli najnizsza,
>ktore wg. moich danych (choc ktos tu zaprzeczxal) wynosi dla 800/600 60Hz.
>W Win OSR2 mozna regulowac czest. odswiez. nawet jesli sterownik nie dodaje zadnej zakladki itp.

Faktycznie cienko to jest jak sie MA OSR2. U mnie osr2 daje mi
mozliwosc wyboru czestotliwosci odswiezania pomiedzy 'domyslna' a
'optymalna'. W rozdzielczosci 1024x768 jedna i druga to jest 90Hz ale
z przeplotem !!!. Monitor PnP wyciaga znacznie wiecej, karta nie
najlepsza (Diamond Stealth 64 DRAM 2MB RAM) ale tez pozwala na
znacznie wiecej. Demko Historii 2 II Wojny Swiatowej (to z plytki z
marcowego Entera) nie wiem jakim cudem ale uruchamia sie na 1280x1024
i ustawia czestotliwosc odswiezania na 86Hz bez przeplotu. Zmienione w
Panelu Sterowania okno 'Ekran' dalo mi tyle ze teraz drivery do karty
grafiki nie moga dorzucic swoich zakladek i nie moge nic zmieniac. W
zwyklym win95 mialem mozliwosc wpisania max czestotliwosci odswiezania
i max rozdzielczosci dla monitora, po czym moglem przetestowac kazdy
tryb pracy monitora z kazda rozdzielczoscia, czestotliwoscia
odswiezania i glebia barw. Karta pracowala z najwyzsza mozliwa
czestotliwoscia, ktora poprawnie wypadla w testach dla danej
rozdzielczosci.
W OSR2 abym mogl pozbyc sie przeplotu musialem WYlaczyc monitor PnP i
ustawic na inny (wybralem na zasadzie zblizonych parametrow). Ktos z
listowiczow przyslal mi INF'y do mojego CTX'a bo win95 go nie zna.
Moze teraz uda mi sie zwiekszyc czestotliwosc odswiezania, bo na razie
jade na 75 Hz.

Kazek