Re: CMD ???

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 16:01:23 MET

In pl.misc.telefonia.gsm Darekw <darekw_at_ic.com.pl> wrote:
: Przepraszam że nudzę.
: Ściągnełem sobie nowe drajwery ale są one jakoś dziwnie złożone.
: Tzn os2setup.cmd
: Jak to zainstalować - jak uruchomić ten setup
: Z góry dziękuje za wszelkie rady ( oczywiście na ten temat )

Nie znam zadnej komorki, ktora by chodzila pod Warp'em....
Zreszta po co ja odpowiadam na taki spam wielogrupowy ?

--
Rafal Lukawski  mailto:rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Voice:		(+48) 602 266 876