Re: mirror HD

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 02:59:37 MET

Mysl sobie.
Gwoli scislosci chodzi o instale sharwarow. Uzywam LEGALNEGO
oprogramowania. Inaczej sie nie da gdyz zabezpieczone jest sprzetowo.
W kazdym badz razie bardzo dziekuje za cenna pomoc. Czuje, ze bede
musial przyniesc kilka CD z pracy i spedzic mile dwa wieczory instlujac
winde i wszystkie CAD'y od zera.