Re: Czary ...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 20:26:23 MET

-----Original Message-----
From: MTK <mtk_at_mof.mofnet.gov.pl>
>Z tym, ze z tego co wiem, to po podlaczeniu HDD i CD-roma
>na jednej tasmie tracisz 32-bitowy dostep do HDD i przechodzisz
>na 16. Wiec to chyba nie jest dobry pomysl.

Mozecie mi wyjasnic, jak to jest do konca z tymi CD-ROMami i HDD-ami na
jednej tasmie ?
Jedni mowia, ze jak sie wsadzi CD-ROM i HDD na jedna tasme, to HDD zejdzie w
szybkosci do CD.
Poza tym zejdzie na jego tryb PIO, czyli jak mam HDD na PIO4 i CD na PIO3,
to mi HDD zejdzie na PIO3. W takich twierdzeniach specjalizuje sie np.
redakcja Chipa.
Kolega MTK z kolei twierdzi, ze sie traci 32-bit dostep.

Ja nic takiego u siebie nie zaobserwowalem. Zadnych zmian predkosci, trybu
PIO, dostepu 16-bit w wingrozie95 ani niczego innego, co by bylo
przeciwskazaniem na wsadzanie HDD i CD na jeden kanal.

jakies opinie ?

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.