Re: Format CD

Autor: HAL (jacekb_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 10:58:41 MET

Waldemar Oczko wrote:

> Z nagrywarką Mitsumi i softem ToGo dostałem programik
> który służy do formatowania płyty.
> O co tu chodzi ?

Z programem do formatowania płytek daj sobie od razu na wstrzymanie (i
nagrywarce). Zapewne masz włączoną autodetekcję płytek w nagrywarce - trzeba
to wyłączyć, to dlatego po włożeniu płytki pyta, co z nią zrobić. Jeśli
jednak mocno chcesz, by była włączona, po zadanym pytaniu odpowiedz "Start
WinOnCD" albo "Just Leave In The Drive" czy cosik w tym stylu. Potem trzeba
odpalić WinOnCD, ISO/Joliet, poprzeciągać pliki z dysków na płytkę aż się
dopcha do 650MB (lub nie), wdusić czerwony guziczek, poczekać 20, 40 lub 80
minut w zależności od prędkości i pierwsza płytka upieczona. Mam nadzieję, że
instrukcja jest wyczerpująca, w razie czego ptytania kieruj na
mailto:jacekb_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Pozdrawiam,

HAL