Re: Polecenie subst a CD-Rom

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 20:17:26 MET

On Sat, 21 Mar 1998 18:24:09 GMT, Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:

>Do tego są specjalne programy np fakecd

Oj, chyba się mylisz, ćwiczyłem taką źle nagraną płytkę i wiem coś o tym :(
Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to programik rezydentny napisany w
asemblerze, który podmieniał odpowiednio nazwy katalogów przy otwieraniu
zbiorów - nie mam pojęcia czy taki numer przejdzie w G95, ja to robiłem
w DOS'ie.

Janek

--
Jan Rękorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a