Re: Gotuje mi sie Cyrix

Autor: Piotr Konieczny (znahor_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 16:04:47 MET

> Zamienilem ostatnio K5 PR100 na IBM 6x86 P166+ i dostalem do niego
> wentylator.
> Niestety, mimo ze wiatrak robi w moim rzechu istne tornado (nie mowiac
> juz o tym jakie dzwieki z siebie wydaje),
> to po kilku godzinach procek mi sie zaczyna smazyc, a potem sie
> wiesza....
> Wiekszych wentylatorow juz nie ma!!!
> Facet z serwisu mowil, zeby radiator jakos polaczyc z metalowymi
> czesciami obydowy, coby oddawal cieplo..
>
> Czy nie ma innych sposobow??

Glupi sposob... Proponuje Ci posmarowanie proca pasta silikonowa... A
jezeli posoadasz duzy zeilony radiator z olbrzymim wentylatorem (ja mam
taki), to wiedz ze ostatnio widzialem wiekszy. :-).

Pozdrawiam.

Piotr Konieczny

| E-mail: znahor_at_venus.wmid.amu.ed.pl |
| WWW: http://venus.wmid.amu.edu.pl/~znahor/ |
| ICQ: 4998803 |