BusMaster

Autor: Leszek Gruszczynski (leszekg_at_stalexport.com.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 11:46:40 MET

Czy ktoś dokładnie wie jakie są wymogi BusMaster'a pod Win95 OSR2 PL, nie
licząc pliku readme dostarczanego przez intela.

Probowałem na rożnych płytach i ciągle mam problemy.
Działa tylko wtedy gdy na pierwszym kanale mam tylko 1 dysk, na drugim
'mogę' miec CD-rom (Toshiba 24x) oraz drugi HD.( ale sa wtedy problemy z
odczytem z CD-Rom - błedy po przekopiowaniu na twardziela.)
Gdy zamontuje drugi dysk na pierwszy kanał to Win się wiesza z komunikatem o
niepoprawny zainicjowaniu sterowników.

Probowałem na nastepującym sprzęcie:
Płyta : GigaByte 586DX
  lub Asus TX97 - XE