Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: Przmek Dargiel (przemek_at_writeme.com)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 20:57:04 MET

NowikP_at_yahoo.com wrote:

> ... na plycie nie mam bateryjki, lecz REAL TIME chip??? Po mylnym ustawieniu
> parametrow HDD, nie moge wystartowac opcji ustawien dyskow. BIOS jest
> Phoenix'a
> Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

Możesz spróbować uruchomić komputer trzymajšc wciśnięty Insert (najpierw wciśnij
Insert a potem włšcz zasilanie). Wtedy bios powinien odpalić się z domyślnymi
ustawieniami. Co prawda nie sšdzę aby winš były błędne parametry dysku.
Nie jestem pewny czy działa to na Phenix-ach, bo w większości Awardów i Ami
chodzi.