Re: w3cache

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 14:27:57 MET

At 12:01 98-03-23 +0100, you wrote:
>Andrzej Abraszewski <abra_at_kki.net.pl> wrote:
>: Romek wrote:
>:>
>:> Zapowiedziano pare dni temu, ze ten w3cache nie bedzie
>:> obslugiwal klientow spoza domen Wyzszych Uczelni w Lodzi
>:>
>: Niestety. Jedynie dla korzystajacych z sieci LODMAN !
>: Czyli bez Uniwerku :(
>A to bardzo ciekawe?
>Czemu bez uniwerku?

  Drogi Bilbo, ty sie nie pytaj, ty odpowiadaj jak jest naprawde.

  MNie skleroza nie pozwala powiedziec jak dokladnie byl
  sformulowany wasz komunikat, a ty wiesz, wiec mów.

  Czy oprocz wyzszych uczelni beda obslugiwane rozne inne
  placowki naukowe np. PAN, Instytut Medycyny Pracy, szpitale,
  Urzad Wojewodzki itp ?

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============