Re: Jaki modem kupic? Zoltrix?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 13:42:59 MET

W dniu Fri, 20 Mar 1998 22:52:13 +0100, "Jan Olszewski"
<jachol_at_friko2.onet.pl> napisał:

[mniam]
>Mam jednak jeden problemik - od czasu przeinstalowania winda nie działają mi
>funkcje głosowe(nie mogę używać BITPHONE'A)
Ja nie mogę uzywać tych bajerków z powodu niepojętej dla mnie
niemożności ustawienia głośności, tzx. ja słyszę gościa słabo, a on
mnie nie i to niezależnie od użytego mikrofonu -karta dźwiękowa czy
modem.

>Pozdrowienia dla klubu szesnastu :)
>Jachoo

Systuacja jest dziwna: tani sprzęt jest popularny i z praw ststystki
wynika, że częściej musi nawalć (chociaż mógłby nie :), a poza tym
częściej trafia do użytkowników młodych i niedoświadczonych, oraz
starych i niekumatych (czyli wszystkich innych tylko nie nas ;)).
Trzeba więc udowodnić istnienie ludzi, którzy nie mają na co się
skarżyć i stworzyć listę sprzętu który działa ;))) (staystycznie
częściej niż nie działa).
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl X