Re: Czcionki do win - gdzie sa do wziecia?

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 09:43:48 MET

andy wrote:

> [...]
> i ani jednej litery. Sporo ludzi robi swoje strony w windowsach, ja
> niestety w tej chwili rowniez i pytanie o dodatkowe czcionki nasunelo
> mi sie wlasnie podczas projektowania strony, gdyz poczulem niedosyt
> jesli chodzi o wzory czcionek.
> Sadzilem, ze wiecej osob zakladajacych strony bedzie tym
> zainteresowanych, lub ze juz sie tym w przeszlosci zainteresowali i
> znaja odpowiedz na postawione pytanie, ktore wlasnie z powodu
> projektowania strony zadalem m.in. rowniez na pl.comp.www.
> Ale widac wszyscy tu odpowiadajacy projektuja strony dla czytajacych

Niekoniecznie. Ale poleganie na jakichs egzotycznych czcionkach
dla uzyskania odpowiedniego wygladu swoich dokumentow to
amatorszczyzna. Dla celow publikowania w sieci zaloz sobie,
ze masz do dyspozycji tylko "serif", "sans-serif", "cursive"
"fantasy" i "monospace".

--
Grzegorz Staniak
<spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po>