Re: WINNUKE, TEARDROP I NIUK ?????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 15:35:29 MET

>On 11 Mar 1998 14:47:57 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl>
>wrote:

>coniektórzy lamerzy my l , e jak zainstaluj sobie Linuxa, to od razu
>staj si Wielkim Komputerowym Guru i mog wyzywa u ytkowników
>innych systemów od kretynów, palantów itp. A najbardziej mnie dra ni
>osobnicy, którzy w pl.comp.os.win95 na konkretne pytania o pomoc w
>wyj ciu z jakiej sytuacji niezmiennie odpowiadaj "Zainstaluj sobie
>Linuxa". Tacy w a nie kretyni s empirycznym dowodem, e nie system
>operacyjny wiadczy o u ytkowniku i e u ywaj c nawet najlepszego
> [...]

tak btw. to akurat zle trafiles i uderzyles w niewlasciwa osobe. moglbys
sprawdzic _kto_ napisal list zanim w ten sposob odpowiesz. nazywania
cwaniaka "kretynem i lamerem" raczej niewielu osobom przystoi, bo
naprawde w szanownym pl niewiele jest osob posiadajacych tak rozlegla
wiedze o komputerach... wiecej dystansu i spokoju proponuje.

karpio