Re: wirus w FlashROM???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 10:52:47 MET

Dnia Sat, 14 Mar 1998 02:19:22 +0100, "Krzysztof Gubała"
<gubalaNO_at_SPAMsilesia.top.pl> napisał:

[...]
>Nie wiem jak w innych plytach bezzworkowych ale w mojej Chaintech 5TDM2 jest
>opcja, "Flash BIOS Protection", ktora, cytuje: "...protects the System BIOS
>kernel data from accidental corruption by unauthorized users or computer
>viruses."

Chaintech 5TDM2 rulez! Wreszcie go dostałem... Fajne jest np. to, że
jak płyta całkowicie zgłupieje, to - ponieważ nie ma zworek - ustawia
się na "bezpieczne" taktowanie (83 lub 120). Mogliby tylko dać jeszcze
możliwość ustawienia single voltage dla MMX-a, bo tak jestem
ograniczony do VCore 2.9V.
A może ktoś z Was ma ten specjalny wiatraczek FAN78 z oprogramowaniem
pod W95 pokazującym temperaturę procka i otoczenia? Czy to musi być
wiatraczek dedykowany _tylko_ Chaintechowi, czy może być dowolny
zgodny z EISCA 1.0?

>Pozdrawiam,
Ja również,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/