Re: Problemy z nowym BIOSem

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 08:18:52 MET

>3x wiekszy efekt ;)

O! I to sie liczy!!! :)))

>Poprzednie w tym samym threadzie, czy poprzednie=stare, ktore sie
>purge'uja ?

Nic nie rozumem.
Chodzi mi o to, ze czytam grupy dyskusyjne przez serwer news.
Wszystkie przeczytane listy (uzywam Outlook Express) sa kasowane.
Tak wiec jak sciagne dzisiaj posty i bedzie tam pytanie, a dopiero jutro
pojawi sie odpowiedz, to nie bede mial juz pytania na komputerze, a nie
wszystko pamietam.
A to wszystko ma na celu nie stracenie watka - dla mnie i innych.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<GSM page: www.kki.net.pll/witw>

PS. Wiem, ze strasznie zakrecilem...