Re: modem Zoltrix czy warto ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 07:56:17 MET

>Hi pytanie j.w. szybkosc 56kb lub 33kb atrakcyjna cena,
>ale ja osobiscie uzywalem kiedys zoltrix-a 2400
>i z jakoscia to bylo slabo jak jest teraz pytanie do uzytkowników
>--
>stiv
>stokkki.net.pl

Była o tym niedawno dyskusja na grupie (zajrzyj do archiwum).
Ja posiadam takowy (336i VSP) i jestem w 100% zadowolony.
Jednak podobno są kłopoty z kiepskimi liniami telefonicznymi,
węc powinieneś sobie u sprzedawcy zastrzec możliwość zwrotu
i dopłaty do innego modelu.

Życzę udanych zakupów,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<GSM page: www.kki.net.pll/witw>