Program do nagrywania Audio!

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 22:19:50 MET

Polećcie mi jakiś programik w którym nie trzeba będzie wkładać płyt po
dwa razy, tylko będzie zrzucał od razu, a nie najpierw robię layout z
wszystkich, później dopiero wkładam je jeszcze raz i wtedy zrzuca
track'i :(
Robi to WinOnCD np. 3.5, ale jak zmieniłem firmware w nagrywarce to
przestał działać.
Mam jeszcze Gear Audio, ale nie potrafię go zmusić żeby czytał z
CD-ROM'a (mam Teac x32 SCSI), on chce koniecznie z nagrywarki = x2 (i
tak nie wiem czy płytki wkłada się raz czy 2 razy) :(((
Podobnie Nero (też nie wiem czy raz czy dwa razy, ale i tak działa tylko
z nagrywarką) :(((
W Easy CD Creatorze trzeba po dwa razy :(
Zrzucałem wczoraj przez CDRWIN i nagrywałem WAV'y -> Easy CD Pro, ale
czasami przeskakuje :( (jak zrzucam całe płyty jest OK)

Problem jest poważny, nie wiem co z tym zrobić... (zmiana firmware'u w
nagrywarce na starszy nie wchodzi w rachubę, a nowszego jeszcze nie
wypuścili, driverów do WinOn'a też nie)
Daniel Fenert < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >

--
A man with only the humblest of means will cling to life like a