Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Adam Nowak (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 17:34:36 MET

Wit Witerski wrote:

> [ciach]

> A są jakieś płyty pod P2 nie-ATX?

A sa, sa :) Ostatnio nawet poakazal sie Asus AT - o ile sie nie myle to
Przemek Mikosz ma ja juz w ofercie :) Niestety sa duzo ubozsze (np. w
sloty) niz wersje ATX

> [ciach]

> Nieduża (prawie niezauważalna) jest różnica między P200MMX a P2-233, więc
> chyba troszeczkę przesadziłeś...

Przeciez nie napisalem ze jej nie ma tylko nie jest taka jak to co
poniektorzy sugeruja :) I naprawde nie jest duzo wieksza niz miedzy 200
MMX i 233 MMX - najwieksza roznica wychodzi w testach :)

> Pozdrawiam,
> Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>

Pozdrowienia

Vindex