Re: Pomocy !!! (konta e-mail)

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 13:44:18 MET

At 00:51 98-03-21 +0100, you wrote:

> [...]
>FRIKO3, jak i KKI - w trakcie Autoryzacji wyskakuje wiadomosc, ze moje haslo
>nie zostalo przyjete. Dodam, ze manipulacje na skrzynkach (zmiana hasla
>literki czy cos - ale nie. Teraz w Outlook'u mam ustawione trzy konta,
>dziala tylko Polbox. Oba pozostale sa skonfigurowane tak samo jak konto
>Polbox'u (oprocz adresow POP3 i SMTP, of course), jedyna roznica jest taka,
>ze Polbox ma rozne serwery poczty przychodzacej i wychodzacej, a w KKI i
>FRIKO3 sa one takie same (odpowiednio KKI.NET.PL i FRIKO3.ONET.PL). Co tu

  Na friko i KKI nie wstawiaj adresu serwera SMTP (jesli mozna)
  albo wstaw adres na najblizszy serwer jaki ci zawsze dziala
  (np POlboxu).
  Bedziesz w ten sposob pasozytowal na Polboxie przy wysylaniu poczty.
  A odbieranie bedzie normalnie przez POP3

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============