Odp: Pomocy !!! (konta e-mail)

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 08:32:05 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Piotr Kierzkowski <pkviper_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 21 marca 1998 00:50
Temat: Pomocy !!! (konta e-mail)

>Ludzie !!!
>Nic juz nie rozumiem ! Od jakiegos czasu mam konto pocztowe na Polbox'ie.
Od
> [...]
>FRIKO3 sa one takie same (odpowiednio KKI.NET.PL i FRIKO3.ONET.PL). Co tu
>sie, do licha, dzieje ??? Dlaczego, mimo identycznych ustawien, dziala
tylko
>Polbox ???
>Bardzo was prosze - pomozcie mi, jesli ktos cos wie na ten temat, bo
>zaczynam juz powoli glupiec od ciaglego sprawdzania hasel...
>
>Piotr Kierzowski, pkviper_at_polbox.com
>
>ALBO pkviper_at_kki.net.pl ???
>ALBO pkviper_at_friko3.onet.pl ???
>
>PS: Aha - w Netscape Communicator'ze jest dokladnie tak samo - myslalem, ze

 Polbox zawsze byl niestabilny. Dochodzilo do tego ze nie dawalo sie nic
przepchnac przez 1-2
dni. Dlatego zdecydowalem sie na drugie na onecie . Na razie nie mam
problemow z poczta ,jezeli chodzi o nowe konto. Wiadomosci schodza raczej
szybko czego nie moglem powiedziec o polboxie (nigdy mu sie nie spieszylo).
Samo polaczenie chyba 3 minuty. Wracajac do hasel. Nie jestes jeden.
Milem podobny problem. Mialem zadeklarowane 3 konta i wyskakiwalo to samo.
Gdy zostawilem jedynie polboxa i oneta wszytko bylo OK.

pozdrawiam
czesc