Re: Zlece przepisanie pracy dyplomowej

Autor: Keicam Cziweiktjow (nemrod_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 02:09:53 MET

Robert Golebiewski <robson_at_waw.pdi.net> wrote:

>Podkreslic powinienes slowo "mniej wiecej"

Ale ja, jak juz pisalem przygotowuje zdecydowanie wiecej niz mniej.
I do druku, ale na naswietlarke. A to jest roznica :)
No i biore 3 zl. Chyba, ze jest wybitnie duzo wzorow, tabel to 3.5 zl.
(za _sklad_, bez wpisywania, choc czasmi trzeba prawie przepisywac :(

Pzdr!
)

Maciek Wojtkiewicz - aka Nemrod
bravoman_at_friko2.onet.pl