Re: wymiana AMiga->PCa

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 00:45:24 MET

    Czesc!

Michal Kosnik wrote:

> probowalem przepisac amigowe dyskietki do pliku do emulatora uae , lecz
> pliki tych dyskietek zajumuja ok 900 kb - a dyskietka ma 720 , pytanie???

No nie ma lewara! Trza to pociac, albo podpiac do Amigi stacje HD!Problem w
tym, ze Amiga ma dyskiteke DD o pojemnosci 880KB...

> jak mialem amige to byl taki program dostarczany razem z pakietem
> ArtDepartament pro do ciecia pliko (w wersji na amige , maca i pc)
> czy ktos moze tym programem dysponuje w obu wersjach ????

Nie trzeba sie tak wysilac! W systemie AmigaDos jest stosowna funkcja (chyba
split), lecz z Amisia nie mam kontaktu od dluzszego czasu, wiec nie
pamietam...

> czy moze jest jaki paker na amige ze swoim odpowiednikiem na pc ,
> pozawlajacy pociachac archiwum (lharc amigowy chyba tego nie ma) i
> ewentualnie skad go sciagnac ???

Nic mi na mysl nie przychodzi. Zwroc jednak uwage, ze do uae nie potrzebujesz
plikow z dyskietki, lecz obraz (image) tej dyskietki w pliku (robi sie to
stosownym programem dolaczonym do emulatora)! Wiec nawet jak by lharc mogl
dzielic archiwa na dyskietki, to i tak nie byloby to czego szukasz!

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki       UIN: 8949595
mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl