Re: ELLE Sektety Urody - Lodz - Potrzebuje

Autor: Pawel Jonca (jonca_at_webmedia.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 15:51:26 MET

Tomasz Andrzejczak wrote in message
<01bd53f6$e1dd9f60$LocalHost_at_TomAndrz>...
>Witam.
>Interesuje mnie program multimedialny ELLE Sekrety Urody.
>Bardzo potrzebuje dla mojej kobiety na urodziny.
>Najlepiej chcialbym sobie skopiowac lub pożyczyc.

wydaje mi sie, ze nie jest to zbyt rycerskie kupowac swej kobiecie
prezent w postaci spiraconego programu.
chyba "sekrety..." nie sa jakims gigantycznym wydatkiem ?

>Jesli nie bede mial innego wyjscia, to kupie.

na pewno sie ucieszy.

>Mile widziana osoba z Lodzi.
>Prosze nie kopiowac programu na moj e-mail.

a jak sobie wyobrazales kopiowanie zawartosci kompaktu do twojej
skrzynki ? :)