Re: IBM ThinkPad 700 - jak wejsc do BIOSu???

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 19:29:12 MET

Razu pewnego a konkretnie Thu, 19 Mar 1998 00:59:36 +0100, "Andrzej
Piotr Wozniak" <xxx.usher_at_polbox.com> napisal(a):

>Raz przez przypadek mi się udało przy włączaniu, ale wtedy zgłaszał
>jakiś błąd.
>Normalnie to powinien być zainstalowany program (w Win95) do zmiany
>ustawień BIOSa. Ciekawostka - program wygląda na sprytniejszy niż
>W95 - potrafi zmieniać ustawienia w locie - bez przeładowania
>komputera. Jak jest w rzeczywistości z ich obowiązywaniem, nie
>sprawdzałem, musiałem pudełko oddać...

Witam.
Wszystko fajnie, W95 itede, ale ten akurat Thinkpad to 486 SX25, 4
RAMu, dysk 80. I jak ja mam na tym zarzucic Winde 95? poza tym raczej
watpie, zeby w/w programik byl wszyty w system - a ja mam tu totalnego
golasa, bez zasilacza nawet (teraz ciagnie power z mojego blaszaka).
Chyba mi przyjdzie poprosic grzecznie gosci z Big Blue, zoby mi
podeslali jakies rozwiazanie...
Pozdrawiam i mimo wszystko dzieki za zainteresowanie,
Mordazy von BinHex.

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.